Sıkça Sorulan Sorular

Örnek: "Faturamı nereye ödeyebilirim?"

Online Self Servis'te yer alan Hat Kısıtlama adımı ne işe yarar?


Online Self Servis'i kullanarak hattınızı kısıtlayabilirsiniz.

Hat kısıtlama; hattınızın tek taraflı olarak, giden arama ve mesaj göndermeye kısıtlama işlemidir. Hattınıza kısıtlama işlemi yaptığınız takdirde arama yapamaz ve SMS gönderemezsiniz. Sizi arayanları cevaplayabilir ve mesaj alabilirsiniz. Talep ettiginiz takdirde kısıtlama iptali işlemi yaparak hattınızı aktif* hale getirebilirsiniz.

(*)Kısıtlama getirilen hat ile Online Self Servis'e giriş yapılamamaktadır. Kısıtlama iptali işlemini 7048'i arayarak Sesli Yanıt Sistemi kanalıyla, 0 (542) 542 00 00'ı arayarak Müşteri Hizmetleri kanalıyla veya Vodafone Cep Merkezlerimize uğrayarak gerçekleştirebilirsiniz.

Bu servisi kullanmak için tıklayın.

Online Self Servis'e şimdi kaydolun.

Size nasıl yardım edebiliriz?