Sıkça Sorulan Sorular

Örnek: "Faturamı nereye ödeyebilirim?"

İade talebimi ne zaman ve nasıl iletmeliyim?


- Kapsama Alanı Kampanyası'na katılan bireysel müşterilerimizin, 30 gün içinde (30. Gün dahil), Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak (Vodafone hattınızdan 542 ya da diğer operatör ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00çekim kalitesi ile ilgili memnuniyetsizliğini belirtmesi yeterlidir.

-Kapsama Alanı Kampanyası'na katılan kurumsal müşterilerimizin, 30 gün içinde (30. Gün dahil), Vodafone Müşteri hizmetlerini ve/veya Vodafone Satış destek ekiplerini arayarak (Vodafone hattınızdan 542 ya da diğer operatör ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00) çekim kalitesi ile ilgili memnuniyetsizliğini belirtmesi yeterlidir.

- Vodafone Müşteri Hizmetleri'ne taleplerini ilettikten sonra 6 gün içinde (şikayet ettiği gün dahil) başka operatörlere numaranızı taşımayı tamamlamanız gerekmektedir.

Size nasıl yardım edebiliriz?