Sıkça Sorulan Sorular

Örnek: "Faturamı nereye ödeyebilirim?"

Numara Taşıma talebim reddedilebilir mi? Sebepleri nelerdir?


Numara taşınabilirliği yönetmeliği uyarınca, talebiniz sadece aşağıda belirtilen sebepler ile reddedilebilir:

• Taşınmasını istediğiniz numaraya ait daha önce başlatılmış ve devam eden taşıma işleminin olması.
• Numaranızın başka bir aboneye ait olması.
• Kimlik bilgilerinizin, kimlik bilgisini ispat edemeyecek nitelikte yanlış veya eksik olması.
• Mevcut operatörününüzde numara değişikliği talebinizin olması.
• Mevcut operatörde devir ya da iptal talebinizin olması.
• Hattınızı ilk aldığınız operatörde sözleşme imzaladığınız tarihten itibaren 3 ay geçmemiş olması.
 

Size nasıl yardım edebiliriz?