Sıkça Sorulan Sorular

Örnek: "Faturamı nereye ödeyebilirim?"

Faturam adresime ulaşmadı. Ne yapmalıyım?


Faturanız adresinize ulşamadıysa öncelikle Vodafone Müşteri Hizmetleri'mizi arayarak adres bilgilerinizi teyit edebilirsiniz. Faturanız sisteme yansıdığı anda otamatik olarak SMS ile cep telefonunuza bildirim yapılır. Ayrıca faturalarınızı e-posta ile alabilir veya fatura tutarınızı  aşağıdaki kanallardan öğrenebilirsiniz: - Vodafone hattınızdan 542 veya diğer operatör ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00 Vodafone Müşteri hizmetlerini arayarak,
- Cep telefonunuzun kısa mesaj bölümüne FATURA yazıp 7001' e göndererek,
- 7001 Sesli yanıt sistemini arayarak,(Bulunduğunuz paketin şebeke içi arama ücreti.)
- www.vodafone.com.tr adresinden, Online Self Servis "Fatura İşlemlerim" bölümüne giriş yaparak öğrenebilirsiniz.

Size nasıl yardım edebiliriz?