Sıkça Sorulan Sorular

Örnek: "Faturamı nereye ödeyebilirim?"

Simkartım kayboldu. Ne yapmalıyım?


Hattınızı kaybettiğinizde ya da çalındığında,

- Müşteri Hizmetlerimiz'i arayarak, (Vodafone hatlarınızdan ulaşmak için 542'yi; diğer operatörlerden ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00'ı arayarak ulaşabilirsiniz.)

- Vodafone Cep Merkezleri’ne giderek,

- Eğer şifrenizi biliyorsanız Web sitemizde Online Self Servis üzerinden ya da şifrenizi biliyorsanız başka bir Vodafone hattından 7000’i arayarak hattınızın kısıtlı konuma getirilmesini sağlayabilirsiniz.

Bu durumda hattınızdan arama yapılamayacak ve sms gönderilemeyecektir. Hattınız arama ve sms alımına açık olacaktır.

* Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Cep Merkezlerimizden hattın yasal sahibi iseniz işlem yapabilirsiniz.

Simkartınızın yedeğini Vodafone Cep Merkezleri'nden 12 TL karşılığında alarak görüşmelerinize hemen başlayabilirsiniz.

Size nasıl yardım edebiliriz?