Sıkça Sorulan Sorular

Örnek: "Faturamı nereye ödeyebilirim?"

Office 365 aldım, şimdi ne yapmalıyım?


Office 365’i aldıktan sonra size yollanan hoşgeldiniz e-postası içerisinde yetkili kullanıcı adınız ve şifre bilgileriniz ile birlikte Office 365 kullanımına ilişkin gerekli rehber bilgileri de bulacaksınız. Bu kullanıcı adı, firmanız adına Office 365 yönetim hakkına sahip olan yetkili bilgisini içerir.

İlk işlem olarak yönetici hesabınıza https://login.microsoftonline.com/ linkinden bağlanıp firmanız çalışanları için kullanıcı hesapları, kullanıcı grupları yaratabilir; Alan Adınızı Office 365 sistemine yönlendirebilir (Bkz. Etki Alanı ekleme); Office 365 lisanslarınızı görüntüleyebilir ve bu lisanslarınızı önceden oluşturduğunuz kullanıcılarınıza atayabilirsiniz.

Firma çalışanlarınız, kendileri için tanımlamış olduğunuz hesaplara kendi kullanıcı adları ve şifreleriyle https://login.microsoftonline.com/ linki üzerinden erişebilir ve Office 365 hizmetlerinden yararlanmaya başlayabilirler. Firma yetkilisi olarak oluşturacağınız kullanıcı hesap bilgilerini (kullanıcı adı,şifre) kullanıcılarınıza iletmelisiniz.

Aşağıdaki linkte başlangıç bilgilerine ulaşabilirsiniz.

 http://onlinehelp.microsoft.com/tr-tr/office365-enterprises/gg570307.aspx

Size nasıl yardım edebiliriz?