Sıkça Sorulan Sorular

Örnek: "Faturamı nereye ödeyebilirim?"

Vodafone Güvenli Mobil Cihaz Yönetimi Hizmeti nasıl kullanılır?


Sadece Kurumsal faturalı müşterilere verilecek olak bu hizmet ile, Firma admin(yetkilisi)  Vodafone Güvenli Cihaz Yönetimi servisini tanımlattığı cihazlar için bu hizmeti kullanabilir. Hizmet kapsamında, Firma yetkilisi Vodafone Güvenli Cihaz Yönetimi servisine ilişkin web sitesi üzerinden tanımladığı telefonlar için işlem yapabilir. Firma yetkilisi, Vodafone Güvenli Cihaz Yönetimi web sitesi üzerinden yönetimini yapmak istediği telefon numaralar/akıllı mobil cihazlar  için  firma çalışanlarının akıllı mobil cihazlarına uzaktan uygulama yükleme talebinde bulunur. Firmaya ait GSM numarasını kullanan abonelerin akıllı mobil cihazları üzerinden, sistemin kullanılabilmesi için  uygulama  yüklemesine izin vermesi gerekir. Firmaya ait GSM numarasını kullanan abone, uygulama yüklemesine izin verdiğinde cihaza uzaktan uygulama yüklemesi gerçekleşir.

Uygulama  yükleme için, e-mail  yolu ile müşteriye bir link gönderilir. Müşterinin linki tıklaması ile birlikte yükleme işlemi tamamlanır. Yükleme işleminin yapılabilmesi için cihazın internete çıkabiliyor olması gerekir. Internet bağlantısı 2G/3G veya WiFi  olabilir.  Bu işlem gerçekleşmezse cihaz yönetimi yapılmaz. Bu işlemlerin yapılması tamamen firmanın sorumluluğundadır.

Firma çalışanları akıllı mobil cihazlarına  uzaktan cihaz yönetimi yapmak için, akıllı mobil cihazlarına e-mail aracılığı ile gönderilen uygulama yükleme işlemini gerçekleştirmes ise, Firma hizmeti kullanamadığına dair Vodafone’dan herhangi bir talepte bulunamaz.

Size nasıl yardım edebiliriz?