Sıkça Sorulan Sorular

Örnek: "Faturamı nereye ödeyebilirim?"

Self Servis Uygulaması'ndan hattımla ilgili hangi işlemleri yapabilirim?


Tüm hatlar için ortak işlemler:

- Tarife görüntüleme ve değiştirme,

- Dakika, mesaj ve internet paket kullanımını görüntüleme*,

- İnternet paketlerini görüntüleme ve yeni paket alma,

- SMS paketlerini görüntüleme ve yeni paket alma,

- Yurtdışı paketlerini görüntüleme ve yeni paket alma,

- 3G, görüntülü konuşma, MMS, yurt dışını arama, roaming(uluslararası dolaşım), gizli numaradan aranma servislerinin açma/kapama,

- Aboneye özel kampanyaları görüntüleme ve kampanyalardan faydalanma,

- Vodafone Cep Merkezlerini harita üzerinde ve iletişim bilgilerine ulaşma.

* Faturalı abonelerimiz için son 48 saat içerisinde yapılan kullanım dahil değildir.

Faturasız hattınıza özel olarak ayrıca;

- Bakiye görüntüleme,

- Cep Lira Yükleme **,

- Cep Lira Transfer.

** Bu işlemi gerçekleştirebilmeniz için kredi kartı bilgilerinizin Online Self Servis’de tanımlı olması gerekmektedir.

Size nasıl yardım edebiliriz?